01/01/2014

JANUARY's GIVEAWAY by Nur izyan and Farisah Atiqah

                                                                Assalamualaikum




Hye,aku nk suggestkan kepada para kpopers untuk join GA yg superb ni. Terutama untuk Exostan sbb banner GA ni pun bertemakan EXO. Ini kali pertama aku join Giveaway. Actually GA ni dianjurkan oleh my best friend. So, I decide to join because saja nk mencuba sesuatu yg baru. Lagipun klau tak faham or ada sebarang pertanyaan snglah nk DM. Masa aku tgh follow syarat2 GA ni pun aku still tnye owner camana nk buat itu ini. I think she would think that I'm annoying. Sorry. Giveaway ni teramatlah mudah, senang, lagi gampang sbb syarat dia tak byk or susah mana pun. and, takpayah nk pening pening sbb bila kita dh follow syarat dia, dia akan jadi warna pink. blue turn to pink. klau tak faham, boleh rujuk gmbar di bwh. tp, aku dh follow semua dh. Yg warna biru tu saja buat demo ^^v Aku tak kisah sgt klau menang atau tak. Yg pnting aku dpt pengalaman join giveaway. Lpas ni klau ada buat GA, boleh lah invite aku. okey itu sajaa. byeee

2 comments:

  1. Assalamualaikum , jemput join giveaway saya . Banyak hadiah menarik :)

    ReplyDelete
  2. Hai,jom join TIGA GA yg menarik ni!

    Are you BELIEBER,DIRECTIONER OR KPOPPER?? Come join this GA!
    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2014/01/fangirls-giveaway.html



    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2014/01/new-year-giveaway-by-monster-and-lala.html

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2014/01/super-duper-awesome-giveaway-by-hannan.html

    ReplyDelete